Klantenservice

Klantenservice

  1. Contact

 

1.1 Hoe kan ik contact met jullie opnemen?
Heeft u een vraag, opmerking of een klacht? 
U kunt dan een mailtje sturen via ons klantenserviceformulier, welke u vindt in het menu onder Contact
U krijgt altijd binnen 24 uur antwoord (meestal zelfs binnen een paar uur)(uitgezonderd het weekend).

1.2 Kan ik jullie ook bellen?
Wij zijn ook telefonisch bereikbaar tijdens de openingstijden van de winkel via telefoonnummer: 0318-654055. 

 

Openingstijden:

Maandag t/m Donderdag

09:30-17:30 uur

Vrijdag

09:30-18:00 uur

Zaterdag

09:30-17:00 uur

Zondags 

Gesloten

1.3 Heeft u ook een mogelijkheid om de artikelen te bekijken?
U kunt bij ons langs komen om de artikelen te bekijken en je bestelling op te halen.

Onze Winkel bevind zich in Ede,

Geeks Heaven
Grotestraat 8
6711 AM EDE

 

 

  1. Retourneren

2.1 Hoe kan ik een bestelling annuleren/retourneren?

Indien u niet tevreden bent met uw bestelling, dan kunt u deze uiteraard retourneren.

U heeft een afkoelingsperiode van 14 dagen om zonder opgaaf van redenen het product te retourneren, ingaande op de dag van ontvangst van het product. Het product kan alleen ongebruikt en, indien mogelijk, in originele verpakking geretourneerd worden. Voor het retourneren van de bestelling zijn de retour kosten voor uw rekening.

Vanaf het moment dat u het retour aanvraagt heeft u nog 14 dagen om het artikel retour te sturen.

Wat te doen bij retourneren:

Neem binnen 14 dagen na ontvangst, via onderstaand mailadres, contact op met onze klantenservice of via uw account / mijn bestellingen:

Retour zendingen dient u aan te melden via [email protected] vermeld daarbij:

- Adresgegevens

- Factuurnummer

- Bankrekeningnummer waar wij het aankoopbedrag op kunnen terugstorten.

- Reden van retour (optioneel)

Na bevestiging van onze klantenservice stuurt u het artikel binnen 14 dagen naar ons terug.

Mocht u niet tevreden zijn met de afhandeling van een retour of klacht is er mogelijkheid van bemiddeling door de Stichting Webshop Keurmerk. Leidt de bemiddeling niet tot het gewenste resultaat dan kan het geschil worden voorgelegd aan de Geschillencommissie Webshop van de SGC (www.sgc.nl)

Zodra wij de artikelen in goede orde hebben ontvangen, zullen wij het aankoopbedrag binnen 7 werkdagen terugstorten.

  1. Verzending


3.1 Wat zijn de kosten van het verzenden?

De kosten voor het verzenden bedragen € 5,99 De bestelling wordt verzonden met DHL of Cycloon Fietskoeriers.


3.2 Krijg ik een bevestiging als mijn bestelling verzonden is?

Als u uw bestelling plaatst, krijgt u direct een bevestigingsmail. 

Zodra de bestelling daadwerkelijk verzonden is, wordt u hier over ook op de hoogte gesteld via een e-mail.

Een track en trace code komt binnen 24 uur beschikbaar via email . 


3.3 Hoe verzenden jullie de artikelen?

Onze pakketen worden verstuurd via DHL of Cycloon Fietskoeriers.

Past een bestelling niet door de brievenbus, dan verzenden wij deze via DHL of Cycloon Fietskoeriers. Hierbij belt de bezorger bij u aan, om het pakje aan u over te dragen en vraagt hiervoor een handtekening. Bent onverhoopt niet thuis, dan zal de bezorger uw pakje bij de buren proberen af te geven. Lukt dit niet dan kunt u via internet een nieuwe afspraak voor bezorging maken.

 

3.4 Wat is jullie levertijd?

Zodra de betaling binnen is zal uw bestelling binnen 24 uur verstuurd worden.

Mocht dit anders zijn wordt u hierover geïnformeerd.

Producten/pre-orders met een Releasedate worden minimaal een dag voor release verstuurd zodat het pakje minimaal op de dag van release binnen is.


3.5 Kan ik de bestelling ook zelf op halen?

Je kunt de artikelen ook op halen in Ede.

Adres: 

Grotestraat 8

6711 AM , Ede

Wij nemen telefonisch of via mail contact met je op om een afhaalafspraak te maken. 

U kunt de betaling vooraf met Ideal of via bankoverschrijving doen.

Of in  de winkel betalen met contant of pin,(belangrijk is wel om de artikelen te reserveren vooraf om teleurstelling te voorkomen).


  1. Garantie


4.1 Hoe lang heb ik garantie?

Uiteraard worden al onze producten met heel veel zorg gemaakt. Mocht het overhoopt toch voorkomen dat er iets mankeert aan een van onze producten, dan kunt u uiteraard aanspraak maken op de garantie.

U heeft namelijk op al onze producten standaard garantie zoals de wet deze aan consumenten geeft. Uiteraard zijn beschadigingen ontstaan door verkeerd gebruik (laten vallen e.d.) uitgesloten van garantie.

4.2 Wat verstaan jullie onder tevredenheidgarantie?

Een koop is pas gesloten op het moment dat u het artikel hebt gezien en goedgekeurd! 

Na ontvangst van het artikel heeft u 14 dagen lang herroepingsrecht.

U kunt het artikel ruilen voor iets anders of het retourneren indien u niet tevreden bent met wat u heeft besteld, maar neem altijd eerst even contact met ons op als u iets wilt retourneren. U kunt dan contact opnemen via ons klantenserviceformulier of per mail [email protected].

In het geval van per mail stuur dan altijd uw naam , telefoon nummer , bestel en factuurnummer mee zodat wij de gegevens kunnen opzoeken in ons systeem.

 

  1. Betaling


5.1 Is betalen veilig?

Betalen via www.geeksheaven.nl is 100% veilig. U loopt geen enkel risico.

5.2 Hoe kan ik betalen?

U heeft bij ons meerdere betaalmogelijkheden. Al onze betaalmethoden zijn gegarandeerd veilig. 

U kunt kiezen uit de volgende mogelijkheden:

Ideal

De meest gebruikte en gemakkelijke manier om te betalen is via Ideal. Na uw bestelling logt u automatisch in op de site van uw eigen bank om de betaling (net zoals bij internetbankieren) gemakkelijk af te ronden. 

Betalen via Ideal werkt het snelst, is zeer gemakkelijk en uiteraard veilig. 

Vooruituitbetaling 

Bij een vooruitbetaling maakt u het totaalbedrag, na invoering van uw bestelling op onze website, zelf over op onze rekening. U ontvangt na het plaatsen van uw bestelling direct een bevestiging per e-mail met uw persoonlijke ordernummer, het totaalbedrag dat voldaan dient te worden en ons rekeningnummer. 

Zodra wij het totaalbedrag hebben ontvangen wordt uw bestelling binnen 1-2 werkdagen verstuurd.

Let op: Wij reserveren uw bestelling maximaal 7 dagen om de betaling te voldoen. Indien het totaalbedrag niet binnen deze periode bij www.geekstore.nl ontvangen is, komen de gereserveerde producten weer ter beschikking voor andere klanten. Wij stellen u hiervan per e-mail op de hoogte.

  • Vooruitbetalen is veilig 
  • Houdt u rekening met één tot drie werkdagen overboektijd.

 

 

5.3 Zijn de getoonde prijzen inclusief BTW?

Alle getoonde prijzen zijn inclusief BTW.


6 Bestellen


6.1 Hoe moet ik bestellen?

Zo plaatst u een bestelling bij ons:

  1. Producten selecteren

Kies via de zoekfunctie of de bovenste navigatie kolom het product van uw keuze. Heeft u deze gevonden, selecteer dan (indien van toepassing) de gewenste maat of kleur.

Met de knop 'Leg in winkelwagen' voegt u een product toe aan uw winkelwagen. Wilt u meerdere exemplaren bestellen, pas dan het aantal dan aan door op het plusje te klikken. Met de knop ‘verder winkelen’ gaat u terug naar de winkel. Heeft u zich bedacht? Klik op het prullenbakje om een product te verwijderen.

Indien u een kortingscode heeft, vult u deze in bij ‘kortingscode’. Daarna klikt u op ‘Activeren’.

Klaar met winkelen? Klik op ‘afrekenen’.

  1. Inloggen of account aanmaken

Log in als u al klant bent.

Heeft u nog geen account? Maak uw account aan, kies voor ‘registreren’. Bij 'Uw gegevens' vult u uw persoonlijke gegevens en het afleveradres in. Velden met een sterretje (*) zijn verplicht om in te vullen. Klaar met uw gegevens invoeren? Klik op ‘volgende stap'.

Overigens als u geen account wilt aanmaken, dan kunt u ook afrekenen als gast.

  1. Verzendwijze

Kies vervolgens de door u gewenste verzendmethode.

  1. Betalen

Kies uw betaalwijze:

U kiest voor betalen via Ideal (of mr bancontact voor onze belgische klanten) , wij verzenden uw pakket doorgaans binnen 24 uur(met uitzondering van het weekend).

U kiest voor vooruitbetaling door middel van het totaalbedrag over te maken op onze rekening. Let wel op; U Wij zullen tot verzending van uw bestelling overgaan als wij het bedrag hebben ontvangen.

Houd daarbij rekening met vertraging tussen verschillende banken.

Afhalen in onze winkel. maak hiervoor eerst een afspraak.

  1. Bevestigen

U krijgt een overzicht van uw bestelgegevens. Vergeet u uw bestelling niet te controleren?!

Klopt alles? Vink dan aan dat u akkoord bent met onze algemene voorwaarden. U kunt de bestelling afronden met de knop ‘volgende stap'.

 

7 Klachten

 

We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar [email protected]. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr . Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

 

Echtheid Reviews

“We vinden het belangrijk dat reviews een zo goed mogelijk beeld geven over onze producten en service. Onze beoordelingen worden daarom, onpartijdig, beheerd door WebwinkelKeur.

 

Webwinkelkeur heeft maatregelen getroffen om de echtheid van reviews te garanderen. Welke maatregelen dit zijn lees je hier.

 

Onze klanten worden niet beloond voor het schrijven van reviews. Er worden geen kortingen of andere cadeautjes gegeven.”

 

Neem contact op

FAQ

1. Contact
1.1. Hoe kan ik contact met jullie opnemen?

Heeft u een vraag, opmerking of een klacht? 
U kunt dan een mailtje sturen via ons klantenserviceformulier, welke u vindt in het menu onder Contact
U krijgt altijd binnen 24 uur antwoord (meestal zelfs binnen een paar uur)(uitgezonderd het weekend).

U kunt ook telefonisch Contact opnemen via 0318-654055 tijdens winkel openingstijden.

Contactgegevens

Geekstore.
Adres Grotestraat 8
Postcode 6711 AM
Plaats Ede
Land Nederland
Telefoon 0318-654055
E-mail [email protected]